10.2.08

Al bu blogu blogcuya götür..

Günlerdir deli divane gibi blogumla yatıp bolgumla kalkıyorum. Yok logo yapayım, yok şöyle olsun böyle olsun... Hahh logo tamam rss ikonumda bana özel olsun, şöyle olsun böyle olsun. E hadi birde arka alanımız farklı olsun, oraya resimleri yükle, buradan link ver derken... Ki aşina olduğumuz, pek bildiğimiz şeyler değil. Allahtan bu konuda yegane mercihim ve dostum isbn'ye teşekkürü bir borç bilirim. Ben bütün bunlarla debelenirken kendiside en az benim kadar bitmek bilmez sorularıma katlanarak övgüyü haketti. Ve elbette blogumun misafirleride denk geldikçe bu süreçteki değişikliklere beğeni ve görüşlerini sunarak bana yön verdiler.

Nihayetinde blogum bu sabah itibariyle son şeklini almış durumda. Bu haliyle içimize sindi lakin her an her şey olabilirde :). Neyseki blogu blogcuya bloglaştırmadan getirdim.

9 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Bende bir okuyucun olarak blogunu sanırımbasından beri takibime almışım ki bu değişimi en yakından izleyenlerden biriyim. uzun zamandır ben de değişiklik yapmak istiyorum ancak ne yazık ki html bilgim ya da css dediğimiz o zımbıtılardan pek cakmıyorum.. o yüzden blogumu bembeyaz bir şey yaptım ki aslında bu durumdan cok sıkınıtılıyım.. Buradan isbn'e selam ederim. ( S.O.S cağrısı.. Sesimi duyan var mı :( )

Bu arada cidden hoş olmuş.. Bende siyah yapmak istiyorum ama işte.. off.. Kötü oldum ben gidiyorum :(

siyah mum dedi ki...

güle güle eskit yeni halini

rabarba dedi ki...

Teşekkür ederim.Ben çözebildiğim kadarıyla yardım edebilirim sana. Olmadı isbn'ye sorarız tıkandığımız yerde :)

rabarba dedi ki...

Teşekkür ederim salyocum. Yeninin anlamı eskiyecek olandır zaten. :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş blogun hayırlı olsun ben de sürekli bişileri değiştirip şekil yapmaya çalışıorum ama pek başarılı olamıyorum :)

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

bunu bir söz olarak alıyorum. en yakın zamanda da kullanıcağım artı bonus da isterim =)

Adsız dedi ki...

blog ismi, siyah zeminde header, rss ikonu gayet hoş olmuş. içerikte neler olacak merak ettim (: feedlerini takip ediyor olacağım.

bazı link renklerinde header sarısı kullanmak görsel süreklilik sağlayacağından iyi durabilir (minik bir öneri)...

rabarba dedi ki...

Teşekkür ederim, aslına bakarsan gözümden kaçan bir ayrıntı olmuş linklerin sarı oluşu ve harika bir öneri. Teşekkür ederim. İçeriğe gelince.. Daha du bakalım :)

Baris Erkol dedi ki...

ben de zamanında ıkına ıkına bişeyler öğrenmiştim blog kodlarıyla ilgili. öyle uzman falan değilim. ama bildiklerimi paylaşıyorum. rabarba alçakgönüllük yapıyor. kendisi çözdü birsürü şeyi ve yaptı. selamlar sevgiler.