26.1.08

Ninniler-Sayıklamalar

Bazen yürürken yerdeki boş bir şişeye ayağımla vurup çıkardığı o kristal sesi çocukça bir sevincle dinlerim. Çok da severim o sesi. Hele birde karanlıksa, kimsecikler yoksa o sırada, yolda yokuş aşşağı ise, sonsuzlukta yankılanır sesi, o zaman daha çok severim...

İşte şimdi kendimi adeta kendi ağırlığınca yuvarlanan boş bir şişe gibi hissediyorum. Kafamın içindeki sayıklamalar şişenin melodisinden farksız. Sonsuz boşlukta düzensiz, cılız.

Yalnız kaldığım zamanlarda susmak daha kolay... Günlük hayatta etimin dışındaki kuru gürültümü bilmem, azdırıyor içimde sustuklarımı. Dudaklarımın arkasından hep onları fısıldarken, dudaklarımın ucunda saçma sapan gündelik sohbetler. Ama kendi müstakil sessizliğimde, kendi sesimi bile duymayaca aç, uzaklarda bir yerde yuvarlanan bir şişenin çıkardığı ses gibi sonsuz boşlukta düzensiz, cılız.

Her gece bu ninnilerle uyutuyorum kendimi, her sabah bu sayıklamalarla uyanıyorum. Sana söylemediğim ve asla buraya yazmayacaklarım gibi... Mühürün, şişenin ağzındaki son dudak izleri gibi.

3 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

^^ kimsecikler yoksa ^^

Ne de güzel anlatmışsınız..
Ninniler acıtmadan büyütüyor bizi.

Bu arada parca da cok hoş olmuş sonuna. playeri nasıl yerleştirdin oraya =) yani ben de yapmak istesem bi gün lazım olsa nasıl yapabilirim :) yardıncı olursanız ...

rabarba dedi ki...

lbette ne demek.
http://www.radioblogclub.com 'dan kullanıcı profili yaratıp sevdiklerini listeleyebildiğin gibi, kullanıcı profili yaratmadan şarkı aratıp bulup, sonrasında da html olarak bloguna embed edebilirsin. Tekli parçalar için "radioblogclup" podcast yayıncısı "odeon"a nazaran daha iyi. Her istediğin şarkıyı bulamayabilirsin, ama sevdiklerin arasından mutlaka birileri çıkar... Hem hayat yeni şarkılar lazım :)

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

şu saatte uyku tutadı turlayayım gezindiğim bloglarda dedm okudum anlattıklarınızı ncak bir kelmesne beynim basmamakta =)laptopun ışığı gözlerimi yormakta kafam yastıkta teyy şaftım kaymış bi hale post atıyorum..

Ben uyuyayım ya bayılacağım yoksa. bir ara uğrayıp algılayarak okurm. teekkürler...