6.7.08

Rengi Rengine

Gün olmuyor ki yeni bir hayatın içinden geçmeyeyim. Dokunmayayım ona, sokulmayayım, görmeyeyim, hissetmeyeyim. Türlüyüz. Kedigillerden daha çok giliz, bu yüzden gizemliyiz. Seviyorum kusurlarımı, seviyorum sizin tüm kusurlarınızı. Mükemelliyetçi ve mülkyetçilerinizden sıkılıyorum. İstemiyorum. Böyle iyisiniz, böyle güzel ve harikuladeyiz. Ahkam kesicek değilim. (belki sonra bir kaç kelam daha eklerim)

Anlarsın diye umuyorum. Bu yüzden tabelasını bile değiştirdim ya tükkanımın. : )

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
rabarba dedi ki...

Daha ortada bir blogun bile yok. Ve Zobo'larla ilgili hiçbirşeyi kullanamazsın üzgünüm. :)

mikla dedi ki...

biliyorum güzel şeyler var bu yaşamda. seni güzelleştiren bir şeyler. tükkanın rengine de diyecek yok :)