27.9.09

Yataktan hiç çıkmamalıydım..

17 yorum:

Katana dedi ki...

ben de 28.12.09 tarihinde "yataktan hiç çıkmamalıydım" :((

rabarba dedi ki...

hem seni, hem de o günün sabahını merak ettim!

Katana dedi ki...

meraktır canlı tutan, meraktır umutlandıran...

rabarba dedi ki...

meraklandırıyorsun... umutlandırıyor musun? :) hadi çöz..

Katana dedi ki...

Kimi neye umutlandırabilirsin ki, umutlanmak istemedikçe :)

rabarba dedi ki...

parçalı umutlu..

rabarba dedi ki...

yoksun..

Katana dedi ki...

rüyalarda yaşamak istediğim günler hüküm sürüyor şu aralar...

rabarba dedi ki...

gerçeklerde düş var, düşler gerçeklerde...

Katana dedi ki...

düşlerimi bozan gerçek için;

*! Sonsuzluğa*!

Alabildiğince yükseklere

Dağların zirvelerine çıksam,

Haykırsam kederimi,

Acımı,

Elimden gelmeyeni,

ÇARESİZLİĞİMİ…

Kanatsam, tırnaklarımla kazıyıp göğüsümü

Koparıp atsam bu acıyı

Rüzgâra yâr yapsam da

Ulaştırsam

Canıma, sevgimi ve

Sonsuz saygımı….
Katana

rabarba dedi ki...

acılar peşin, mutsuzluk garanti..

rabarba dedi ki...

Bu yazıya iliştidiğim şarkı çalmıyor artık. Seninde yeni birşey söylediğin yok..

Katana dedi ki...

şarkıya için çok üzüldüm :(( ne istersin?

rabarba dedi ki...

ne isterim! yataktan çıkmamayı isterdim...

şarkıyı dinlemek için tıkla: http://fizy.com/#s/172nfg

Katana dedi ki...

miskin miskin yumarlanmak ve gerinmek isterdim ben de...
link için teşekkürler....

Katana dedi ki...

"oops! bu içerik kaynağından kaldırılmış."

:((((

rabarba dedi ki...

yazıya ek olan şarkı yeniden dinlenebiliyor... miskin miskin yumarlanmak deyince, yatmadan önce yumuk yumuk patileri arasından pençelerini çıkarmış homur homur yatacağı yeri tiftif tiftik tırmalayan bir kedi gördüm gözlerimin arkasında... ve sonra mutlu mesut mırıl mırıl mışıl mışıl uykular...