6.12.07

Kapı




Şimdi buraya bir kapı çizdim. Ve bu kapıyı açıp bildiğim bütün hayatlardan gitmek istiyorum...

Ve bu kapıdan çıkıp gidiyorum. Bu kapıdan tek başıma, yüksüz ve düşüncesiz çıkabilmenin imkansızlığını biliyorum. Anılarında yer aldığım, anılarımın toplamından hayatlar yarattığım insanlardan hiçbirini almadan çıkıp gidemeyeceğimi de biliyorum. Ama hepsini yanımda götüremeyeceğimi de...

Bu kapıdan sırtlandığım yüklerin hepsiyle geçemem zaten. Kapının açıldığı yönde, bir adım gerisinde ve ötesinde, herşeyi ayıran sadece bir adım boyu bir eşik. Zamanda minik bir boşluk hepsi o.

Hayatımda ilkkez arkama bakmadan çekip gidiyorum. Ve yürümeye devam edicem. An gelicek koşucam, durucam bazı bazı soluklanıcam. Arkama asla bakmayacağım. Ancak nereden geldiğini unutanlar buna ihtiyaç duyabilir, ya da yürüdüğü yolu abartanlar. Bileceğim ki sadece bir kapı var ardımda bıraktığım. Öncesi ve gideceğim kadar yol hepsi hayatımın toplamı olacak nasıl olsa.

Sen, eşiğin bu tarafında kalıyorsun, çünkü senden sıkıldım, yoruldum...

Gidiyorum hoşça kal...

Zardan Adam
- Kaçacağım

0 yorum: